وایفای وصل نمی‌شود.

چنانچه در انجام تنظیمات وایفای برای دوربین مداربسته خود با مشکل مواجه شدید، نکات زیر را در رابطه با روتر خود بررسی کنید:

  1. دوربین مداربسته به شبکه وایفای ۴ GHz متصل باشد. (از وایفای ۵ GHz پشتیبانی نمی‌کند)
  2. نام شبکه وایفای (SSID) حاوی کاراکترهای خاص مانند !@#$%^&*()_+ نباشد، پسورد وایفای می‌تواند شامل کاراکترهای خاص باشد.
  3. هیچ مک فیلتری بر روی روتر شما فعال نباشد. در غیر این صورت پیش از اینکه بتوانید دوربین را پیکربندی کنید، باید موقتا مک فیلتر را غیر فعال کنید.
  4. DHCP روتر فعال است، پس از نصب و تعریف یک آدرس IP ثابت برای دوربین مداربسته، می‌توانید مجددا DHCP را غیر فعال کنید.
  5. چنانچه WiFi Encryption بر روی WPA/WPA2-PSK، AES، یا TKIP تنظیم شده باشد، مادامی که از WPA/WPA2 استفاده نکنید، مشکلی ایجاد نمی‌کند.
  6. به‌منظور اجتناب از کانال‌هاس مشغول، لازم است که WiFi Channel را بر روی Auto قرار دهید.

سیگنال ناپایدار، می‌تواند در اثر عوامل زیر باشد:

  1. چندین دستگاه یک شبکه اینمترنت را به اشتراک می‌گذارند. لطفا اتصال سایر دستگاه‌ها را قطع کنید.
  2. چنانچه از اتصال وایفای استفاده می‌کنید، ممکن است دوربین مداربسته خیلی از روتر دور باشد.
  • برای سایر معضلات کیفی و مشکلات در نصب، لطفا دوربین را برای بازگشت به تنظیمات کارخانه، ریست کنید.

در همین رابطه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
Shopping cart
Start typing to see posts you are looking for.