امکانات مختلف دوربین وای فای

نرم افزار دوربین وای فای

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

اتصال دوربین وای فای به اینترنت از طریق وای فای و انتقال بیسیم تصاویر استفاده از وای فای در دوربین مدار بسته

در دوربین های دیجیتال و آنالوگ تصاویر از طریق کابل به یک رکوردر منتقل می گردد و شما می توانید و شما می توانید بسته به نوع رکوردر تان چند دوربین را به آن متصل کرده و تصاویر را ضبط و نگهداری کنید . در دوربین های وای فای چه نوع دوربین خانگی وای فای ثابت و همچنین دوربین وای فای گردان تصاویر از طریق وای فای به اینترنت منتقل می شوند و دیگر نیازی به سیم کشی نیست . بخاطر زیبایی دکوراسیون منزل عموما کسی خواهان استفاده از سیم کشی های طولانی روکار در محیط منزل نیست که استفاده از وای فای برای انتقال اطلاعات این موضوع را حل کرده است .

نمایش تصاویر بدون نیاز به IP اختصاصی بر روی اینترنت 

در دوربین های مدار بسته معمولی برای نمایش تصاویر از طریق اینترنت نیاز به ip اختصاصی که بابت آن باید ماهیانه پول پرداخت کنید هست اما در دوربین های وای فای خانگی بدون نیاز به ای پی اختصاصی و تنها با نصب آسان آن می توانید تصاویر را بر روی اپلیکیشن ، برنامه های ویندوز و همچنین با استفاده از مرورگر اینترنت مشاهده کنید .

برای دانلود برنامه های اختصاصی دوربین های وای فای کلیک کنید

امکان دید در شب در دوربین وای فای 

با استفاده از امکان دید در شب دوربین های مدار بسته وای فای براحتی می توانید حتی در تاریکی مطق ۸ تا ۱۰ متر را با وضوح کامل ببینید با بهره گیری از ۸ ال ای دی دید در شب در دوربین های وای فای ثابت و ۱۱ ال ای دی دید در شب در دوربین های وای فای گردان می توانید در تاریکی مطلق بطور واضح فضایی با عمق ۱۰۰ متر را مشاهده کنید .

چرخش دوربین wifi از راه دور از طریق اپلیکیشن

امکان چرخش از راه دور بر روی موبایل شما (۳۵۵ درجه افقی و ۹۰ درجه عمودی) در دوربین های وای فای گردان این امکان را به شما می دهد که هیچ نقطه ای خارج از دیدرس شما نباشد . همچنین بسادگی می توانید جهت هایی را برای خود ذخیره کرده تا دوربین تان با یک کلیک،به جهت تعریف شده حرکت کند .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_grid columns=”4″ orderby=”date” order=”DESC” post_type=”product” products_include=”featured” items_layout=”shop_standard” items_gap=”1.2rem” items_quantity=”4″][/vc_column][/vc_row]

در همین رابطه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
Shopping cart
Start typing to see posts you are looking for.