دوربین وایرلس ضد آب خورشیدی Soliom Bird S60

دوربین ضدآب Soliom Bird S60 با پنل خورشیدی مناسب برای فضای باز

با دوربین وایرلس ضدآب Soliom Bird S60 از آرامش خاطر کامل لذت ببرید. این دوربین وایرلس با استفاده از یک پنل خورشیدی و باتری داخلی 4000mAh امنیت بدون نقصی را برایتان به ارمغان می آورد . Soliom S60 با شناسایی دقیق حرکت، دارای دو نوع فناوری حرکت از جمله RADAR و PIR می‌باشد. همچنین، با سنسور حساس به حرکت با حساسیت 0.7 ثانیه شما را به تشخیص هر حرکتی قادر نموده و بدین ترتیب کمترین میزان اشتباه را دارد.

دوربین وایرلس ضدآب Soliom Bird S60 به تمام معنا وایرلس بوده و حتی نیاز به کابل کشی برای برق دوربین نیز نخواهید داشت تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که دوربین را در هر جایی که نیاز دارید قرار داده و یا به دیوار پیچ کنید با استفاده از پنل خورشیدی باتری داخلی دوربین شارژ شده و الکتریسیته مورد نیاز دوربین تامین می شود.

علاوه بر آن، این دوربین وایرلس خورشیدی دارای کیفیت فیلمبرداری با وضوح 1080p در روز و همچنین دید در شب تا 15 متر است. همچنین به طور خودکار از حالت روز به حالت دید در شب تغییر حالت می‌دهد. با استفاده از اتصال Wi-Fi، دوربین با اپلیکیشن ارتباط برقرار می کند و شما می توانید از راه دور باغ یا ویلای خود را رصد کنید. با وجود انتقال صدای دو طرفه، Soliom S60 به شما امکان می دهد تا با هر کسی در محل صحبت کنید و صدای او را بشنوید.

در همین رابطه

4 thoughts on “دوربین وایرلس ضد آب خورشیدی Soliom Bird S60

  1. masoud گفت:

    سلام چگونه می توانم این دوربین را تهیه کنم و قیمت آن چقدر است

    1. تیم پشتیبانی گفت:

      سلام وقت بخیر این مدل در حال حاضر موجود نیست

  2. مهدادموسوی گفت:

    باسلام درخصوص خریددوربین ضدآب وایرلس چگونه اقدام کنم لطفاراهنمایی بفرماییدوهمچنین قیمت.سپاسگذارم

    1. تیم پشتیبانی گفت:

      سلام وقت بخیر
      هفته آینده یک سری مدل های ضد آب موجود می شه در صورتیکه مایل هستید اطلاعات تماس تون رو به شماره واتس آپ 09900995026 ارسال بفرمایید تا با شما تماس بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
Shopping cart
Start typing to see posts you are looking for.