دوربین امنیتی SENS8 Light Cam

دوربین امنیتی SENS8 Light Cam

دوربین امنیتی SENS8 Light Cam به شما این امکان را می دهد در بیرون از منزل خود بطور همزمان از قابلیت های یک دوربین نظارتی آنلاین و همچنین یک نور افکن دارای حسگر حرکتی بهره ببرید.

 این دستگاه خانه یا ویلای  شما را در ویدیویی با کیفیت HD نظارت می کند حتی در هر نقطه ای که نور کمی وجود دارد، این دوربین مانند نور افکن است، و آن محل را با نور ۸۰۰ لومن(واحد اندازه گیری شار نوری) روشن می کند به بیان ساده تر می توان گفت دوربین امنیتی SENS8 Light Cam مانند لامپ ۱۵ وات یا مهتابی عمل می کند. درصورت وجود فعالیت مشکوک، زنگ هشدار آن به صدا در می آید.

برنامه SENS8 دارای گزینه های سفارشی سازی فراوان است، به این صورت که تمام ویژگی های دوربین از طریق دستگاه تلفن همراه  هوشمند شما و یا تبلت قابل کنترل است. بدون  نگرانی از اینکه از خانه یا ویلای خود دور هستید،دوربین امنیتی SENS8 Light Cam امنیت را برای شما فراهم می سازد. از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به این امکان اشاره کرد که شما می توانید با هر شخصی که در محل حضور دارد صحبت کنید.علاوه بر این، شما می توانید به راحتی چندین دستگاه SENS8 را کنترل کنید یا دستگاه خود را با اعضای خانواده یا دوستان خود از طریق گوشی هوشمندبه اشتراک بگذارید، همچنین SENS8 دارای حافظه ذخیره سازی ۸ گیگ می باشد. به علاوه، شما می توانید به صورت مستقیم از طریق Dropbox یا Google Drive ویدیوهای خود را آپلود کنید.

در همین رابطه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
Shopping cart
Start typing to see posts you are looking for.