دوربین کوچک myfox

دوربین امنیتی myfox

دوربین کوچک myfox بیشترین کارایی را در منازل و خانه ها دارد. این دوربین قابلیت کنترل از راه دور را دارد به این صورت که شما هنگامی که در خانه حضور ندارید می توانید دوربین را روشن کنید و اتفاقاتی که در خانه رخ می دهد را مشاهده کنید. این دوربین کوچک در واقع یک مدل دوربین وای فای مناسب برای فضای داخلی می باشد. 

ویژگی کنترل از راه دور دوربین امنیتی myfox از طریق اپلیکیشن آن صورت می گیرد، شما بعد از نصب اپلیکیشن بر روی گوشی هوشمند که کار بسیار آسانی می باشد قادر خواهید بود بر روی خانه خود نظارت کامل را داشته باشید. دوربین امنیتی myfox نیاز به ابزار های جانبی ندارد و کاملا مستقل است، از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به حسگر حرکت آن اشاره کرد حسگر حرکت مادون قرمز، دقیق ترین و کوچکترین حرکت را شناسایی می کند و ضبط تصاویر را آغاز می کند.

دوربین امنیتی myfox دارای باتری می باشد، این باتری در پشت دوربین تعبیه شده است و در طی ضبط اتفاقات، باتری را ساپورت می کند همچنین به صورت مستقیم از طریق آداپتور به برق شهری متصل می شود. گاهی اوقات پیش می آید که سرعت اینترنت بسیار ضعیف باشد، جای نگرانی نیست زیرا myfox قادر است در مواقعه ای که سرعت اینترنت پایین است تصاویر و فیلم ها را ذخیره کند.

ضبط تصاویر و فیلم ها بصورت خودکار در صورت قطع شدن ارتباط با دوربین از ویژگی های دوربین امنیتی myfox است که علاقه خانواده ها را برای خرید این دوربین و جایگزاری آن در خانه در پی داشته است، طراحی زیبا و منحصر به فرد این محصول بسیار هوشمندانه است و شما به راحتی قادر خواهید بود در هر مکانی این دوربین را تعبیه کنید و از تصاویر با کیفیتی که این دوربین ضبط می کند با خبر شوید.

منبع : https://www.amazon.com/

در همین رابطه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
Shopping cart
Start typing to see posts you are looking for.