چطور می توانیم رفتار پرستار بچه را زیر نظر داشته باشیم؟

دوربین وای فای مراقبت کودک sricam sp005

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

تجربه اینکه فرد دیگری از کودک تان نگهداری کند می تواند تجربه پر استرسی باشد . اکثر زوج ها که فرزند کوچک دارند حتما یک بار نگرانی و استرس ناشی از گذاشتن کودک شان پیش فرد دیگری را تجربه کرده اند. بیشتر پدر و مادر ها علاوه بر نگرانی درباره حوادثی که ممکن است در داخل خانه برای بچه ها اتفاق بیفتد نگرانی های زیادی نیز در مورد رفتار پرستار کودک شان با بچه ها دارند.

ممکن است شما مشکوک شوید که پرستار بچه تان بدون اجازه تان از دوستانش در منزل شما دعوت می کند و یا مشکوک باشید که او بیشتر وقتش را به تماشای تلویزیون می گذراند تا نگهداری از کودک شما ! بدتر از همه ممکن است شما مشکوک شده باشید که پرستار بچه تان کاملا از کودک تان غفلت کرده و یا با او بد رفتاری می کند! اگر مشکوک هستید که پرستار کودک تان در حال انجام کار نادرست است. راه حل هایی وجود دارد که بتوانید کارهایی که پرستار کودک انجام می دهد را زیر نظر داشته باشید. 

یکی از راه های عملی برای آنکه ببینید پرستار کودک چه کاری انجام می دهد سر زدن به خانه بطور سرزده و ناگهانی است. می توانید در ساعاتی از روز از محل کارتان مرخصی ساعتی گرفته و برای ساعاتی بسرعت خود را به خانه برسانید یا به پرستار کودک تان بگویید که دیرتر از معمول خواهید آمد ولی این کار را انجام ندهید. به امید اینکه بتوانید او را در حال انجام کار نادرست ببینید . در واقع این روش مفید و مناسبی برای زیر نظر گرفتن پرستار کودک تان نیست چرا که در واقع دلیل اینکه شما یک پرستار کودک استخدام کرده اید این است که لازم بوده ساعاتی از روز را خارج از خانه بگذرانید . به طور مثال خانم هایی که شاغل یا محصل هستند یا حتی خانم هایی که قصد دارند چند ساعتی به محلی مراجعه کنند که نمی توانند کودک یا نوزادشان را همراه خود ببرند . 

راه دیگری که می توانید پرستار کودک تان را زیر نظر داشته باشید این است که از دوست یا همسایه تان بخواهید در هنگامی که شما نیستید به پرستار کودک تان سر بزند. 

راه دیگری که وجود دارد استفاده از دوربین مراقبت کودک برای نظارت بر منزل و کارهای پرستار کودک می باشد دوربین های مراقبت کودک تجهیزاتی هستند که هزاران خانواده در سراسر دنیا بوسیله آنها مراقبت فضای داخلی خانه شان هستند و بدون نگرانی هر زمان که بخواهند می توانند محیط خانه را ببینند ، از سلامت کودک خود مطمئن شوند و کارهای پرستار بچه ها یا خدمتکارشان را زیر نظر داشته باشند. 

دوربین های مراقبت کودک تجهیزاتی هستند که هزاران خانواده در سراسر دنیا بوسیله آنها مراقبت فضای داخلی خانه شان هستند و بدون نگرانی هر زمان که بخواهند می توانند محیط خانه را ببینند ، از سلامت کودک خود مطمئن شوند و کارهای پرستار بچه ها یا خدمتکارشان را زیر نظر داشته باشند. 

انواع مختلفی از دوربین مراقبت کودک و دوربین حفاظت منزل در میان برند های مختلف با قیمت های مختلف وجود دارد. بعضی از آنها دیجیتال هستند بعضی تنها تصویر را ضبط کرده و صدا را ضبط نمی کنند . بعضی از آنها دارای مانیتور هستند و تنها تا فاصله مشخصی می توانید تصاویر را ببینید و بعضی نیز تصاویر را از طریق اینترنت منتقل می کنند . 

استفاده از دوربین های فضای داخلی وایرلس Sricam به عنوان دوربین مراقبت کودک می تواند به آسانی تمام نیازهایتان را برطرف کرده و همچنین یک سیستم محافظت خوب نیز برای منزل تان باشد . می توانید از دوربین های وایرلس ثابت مثل مدل های sricam sp009 براحتی برای اتاق ها استفاده کنید و برای فضاهای بزرگتر مثل پذیرایی و آپارتمانهای بزرگ می توانید از دوربین های وای فای گردان مثل مدل sricam sp005  و یا دوربین وایفای گردان P2P که قابلیت چرخش ۳۵۵ درجه دارند استفاده کنید. 

با استفاده از دوربین های وایرلس sricam که مخصوص فضاهای داخلی می باشند براحتی می توانید بدون اینکه سیم کشی برای انتقال تصویر انجام دهید دوربین را در هر جایی از منزل تان به برق بزنید می توانید دوربین را روی کابینت یا اپن آشپزخانه قرار دهید یا در گوشه ای به دیوار بزنید. در هر صورت براحتی می توانید هر روز محل دوربین را تغییر دهید بدون اینکه بخواهید از نصاب متخصص دوربین مداربسته کمک بگیرید یا هزینه های کابل کشی پرداخت کنید . همچنین قصعا نمی خواهید در فضای منزل تان کابل کشی و داکت کشی انجام شود. 

با استفاده از دوربین های وایرلس sricam که مخصوص فضاهای داخلی می باشند براحتی می توانید بدون اینکه سیم کشی برای انتقال تصویر انجام دهید دوربین را در هر جایی از منزل تان به برق بزنید.

ضبط تصویر نیز بدون اینکه نیاز به دستگاه دیگری داشته باشید انجام می شود تنها کافی است کارت حافظه میکرو را داخل دوربین قرار داده و شروع به ضبط صدا و تصویر کنید . 

با استفاده از میکروفن و اسپیکر تعبیه شده بر روی دوربین نیازی به تماس تلفنی با پرستار کودک تان نخواهید داشت و با استفاده از اپلیکیشن sricam می توانید هر زمان که مایل بودید با کسانی که در اطراف دوربین هستند صحبت کنید و پیوسته صدای آنها را بشنوید. 

تنها کافی است کارت حافظه میکرو را داخل دوربین قرار داده و شروع به ضبط صدا و تصویر کنید

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column animate=”aft” animate_delay=”0.2″][us_grid columns=”4″ orderby=”title” order=”” ids=”7621, 7742, 9909, 7641″ post_type=”ids” no_items_message=”” items_layout=”shop_standard” items_gap=”1.2rem”][/vc_column][/vc_row]

در همین رابطه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
Shopping cart
Start typing to see posts you are looking for.