دوربین وایرلس ضد آب Eufy EverCam

دوربین وایرلس EverCam

با استفاده از دوربین وایرلس ضد آب Eufy EverCam هیچگاه چشم از منزل تان بر ندارید . Eufy EverCam یک دوربین وای فای بیسیم ضد آب است که می توانید آن را در هر جایی که نیاز داشتید در حیاط منزل و یا باغ تان نصب کنید. به راحتی آن را بر روی هر سطح صافی نصب کرده و دیگر کار تمام است. به همین ترتیب می توانید به آسانی این دوربین وای فای را بر روی هر سطح فلزی بچسبانید . همچنین Eufy EverCam دارای باطری داخلی بوده که به طور باورنکردنی ای تنها با یک بار شارژ می تواند یکسال به محل مورد نظرتان نظارت داشته باشید. همچنین تکنولوژی تشخیص چهره این دوربین می تواند بطور محسوسی آلارم های غیر واقعی را کاهش دهد. برای اینکار چهره اعضای خانواده و دوستانتان را به عنوان نفرات قابل اعتماد به دوربین معرفی کنید بعد از ان دوربین قادر به تشخیص نفرات قابل اعتماد از دیگران خواهد بود . علاوه بر اینها دوربین وای فای Eufy EverCam یک زاویه دید واید ۱۴۰ درجه را به شما نشان خواهد داد که از این طریق فضای خارج منزل را می توانید براحتی با زاویه دید بالا ببینید . سنسور Sony Exmor و دیافراگم f2.2 یک نظارت کامل بصورت full HD و ضبط تصاویر در روز و شب را به برایتان به ارمغان خواهد آورد .

در همین رابطه

2 thoughts on “دوربین وایرلس ضد آب Eufy EverCam

  1. نیکو گفت:

    سلام
    یه سوال داشتم راجب دوربینeufyنوشتین که بایه بارشارژمیتونه یکسال کارکنه توضیح بیشتربدین ممنون میشم درضمن این دوربین شارژرهمراه داره؟ اگه داره میتونه همیشه بابرق کارکنه وموقع قطع برق باباطری ادامه بده یانه؟

    1. admin گفت:

      سلام و درود دوست عزیز
      این مطالب ترجمه شده و طبق ادعای تولید کننده این مدل دوربین وایرلس هست و یکسال شارژ در حالت حساسیت به حرکت هست و مزیت اصلی این دوربین پرتابل بودن بصورت کامل هست و اینکه حتی کابل برق رو هم نیاز نیست به دوربین وصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
Shopping cart
Start typing to see posts you are looking for.