دستگیره درب دوربین دار Door Lock

دوربین هوشمند Door Lock

دستگیره درب دوربین دار Door Lock به شما این امکان را می دهد که یک دستگیره درب به همراه دوربین امنیتی داشته باشید شما می توانید درب خانه خود را ازطریق حسگر اثرانگشت، وارد کردن پسورد، کلید های معمولی مختص همان درب، تشخیص چهره، بازکنید و یا اگر شخصی درب خانه شما را می زند از طریق گوشی هوشمند خود شخص را مشاهده کنید و با او مکالمه داشته باشید و اگر شخص مهمان شما بود از طریق گوشی هوشمند درب خانه تان را برای او باز کنید این دستگیره هوشمند به همراه یک دوربین وایرلس برای فضای خارجی یا یک بولت وایرلس می تواند امکانات خانه هوشمند شما را کامل کند.

این دستگیره درب هوشمند دوربین دار علاوه بر ویژگی های منحصر به فردی که دارد امکاناتی که یک زنگ درب هوشمند و یک دستگاه تشخیص مزاحم که با آژیر همراه است را به شما می دهد. تا کنون دو نسخه از این دوربین هوشمند وارد بازار شده است که این امکانات را به متقاضیان خود می دهد. دوربین هوشمند Door Lock که با پسورد باز می شوند دارای یک صفحه کیبورد همراه است که شما می توانید با وارد کردن پسورد بر روی کیبورد و پس از احراز هویت و تشخیص درست بودن پسورد درب خانه خود را باز کنید. 

دوربین هوشمند Door Lock که با تشخیص چهره همراه است دارای یک صفحه نمایش LCD برای تشخیص چهره می باشد که از طریق آن قفل درب باز می شود. شما از طریق دوربین هوشمند Door Lock امنیت خانه تان را افزایش می دهید و همچنین با یک دوربین قادر خواهید بود از امکانات چندین دوربین هوشمند استفاده کنید.

در همین رابطه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
Shopping cart
Start typing to see posts you are looking for.