بهترین گزینه های خرید دوربین مخفی و ورزشی از آمازون در 2020

خرید دوربین مخفی

بهترین گزینه های خرید دوربین مخفی و ورزشی

چه زمانی که یک عکس سلفی می گیرید یا از یک لحظه خاطره انگیز فیلم می گیرید،دوربین ها نقش مهمی در زندگی روزمره ما ایفا می کنند. دوربین ها در همه جا هستند و همه چیز را ضبط می کنند،دوربین در گوشی های هوشمند، لپ تاپ ها و تبلت ، آیفون تصویری و حتی اسباب بازی ها تعبیه شده است. این تعداد دوربین ها دارای مصارف گوناگون بوده و و به شکل و اندازه های مختلفی ساخته می شوند و اصطلاحا به انواع دوربین هایی که دارای لنز ریز بوده و یا در وسیله ای جاسازی شده اند دوربین مخفی می گویند اما بهترین انواع گزینه ها برای خرید دوربین مخفی که در سال 2020 بر روی سایت آمازون فروخته می شود کدام ها هستند؟ 

بهترین انواع دوربین مخفی

دوربین ها در بسیاری از اماکن عمومی استفاده می شوند شما ممکن است با اصطلاح ” دوربین نظارتی ” آشنایی داشته باشید. این دوربین ها به عنوان مثال برای نظارت بر پارکینگ خانه ها به صورت نامحصوص یا توسط صاحبان کسب و کار برای نظارت بر کارکنان شان به کار می روند. چنین دوربین هایی، گاهی اوقات به عنوان دوربین مخفی نیز شناخته می شوند، خرید دوربین مخفی برای مقامات دولتی یا نظامی و یا افسران پلیس در دسترس هستند.

یک دوربین کوچک جاسوسی یک دوربین مخفی است که می تواند به صورت نامحصوص عکس ها یا فیلم هایی از سناریوی مورد نظر شما ضبط کند. بهترین انواع دوربین های مخفی می توانند یک خانه را از یک سرقت محافظت کنند، شاهد یک حادثه مهم باشند یا به عنوان یک شاهد حیاتی عمل کند. ویژگی هایی مانند ضبط صدا و حساسیت به حرکت در اغلب انواع این دوربین های ورزشی و دوربین مخفی وجود دارد. در زیر لیستی از برخی از دوربین های کوچک ورزشی و گزینه های خرید دوربین مخفی با کیفیت بالا که بهترین مدل های سال 2020 در سایت آمازون می باشد را معرفی می کنیم

  • دوربین مخفی ۱۰۸۰p Fredi

دوربین مخفی fredi

مزایای دوربین مینی مخفی ۱۰۸۰p Fredi :

یک دستگاه با اندازه کوچک با یک دوربین با کیفیت، دارای سنسور تشخیص حرکت و دید در شب، همه با یک قیمت مقرون به صرفه. حتی دارای قابلیت مشاهده از راه دور و انتقال تصویر می باشد

اگر شما یک دوربین ورزشی کوچک با یک تصویر با کیفیت بالا می خواهید و یا به فکر خرید دوربین مخفی هستید دوربین فردی Mini Hidden نیاز شما را بر طرف می کند . اگرچه دوربین ۱۰۸۰p Fredi ممکن است دوربین کاملی نباشند، اما به راحتی می تواند در هر جایی قرار گیرد. هنگامی که به دنبال یک دوربین مخفی ورزشی با وضوح بالا و بی سیم هستید قطعا این مورد یکی از انتخاب های شما خواهد بود.

این جعبه جاسوسی با ویژگی های فراوانی مانند قابلیت اتصال به وایفای و همچنین اپلیکیشن اندروید و IOS ضبط بصورت پیوسته با قابلیت پاک شدن فایلهای اولیه. آیا نیاز به دیدن تصاویر در طول شب دارید ؟ با قابلیت دید در شب دوربین مخفی ۱۰۸۰p Fredi قادر به دید در تاریکی مطلق تا عمق ۱۰ متر خواهید بود. 

این دوربین مخفی ورزشی با قیمت مناسبی در سایت آمازون در دسترس بوده و دارای ویژگی های اضافی مانند لنز واید با زاویه ۱۴۰ درجه ای ، پایه عمودی قابل تنظیم و همچنین ۱۰ LED در اطراف لنز آن است. دوربین مخفی ورزشی قابل حمل همچنین از تشخیص حرکت و مشاهده از راه دور پشتیبانی می کند. فقط مطمئن شوید که لازم نیست بیش از ۲ ساعت ضبط کنید .

خوشبختانه، این اشکال کوچک را می توان با یک بسته باتری خارجی برطرف کرد یکی از پرفروش ترین های آمازون ، این دوربین کوچک ، قابل حمل و همراه با بسیاری از ویژگی های عالی است. خرید این دوربین مخفی دارای این دوربین کوچک با ۴ امتیاز از ۵ امتیاز یکی از بهترین های لیست خواهد بود. 

منبع : https://www.amazon.com/

 EXCEPRO ساعت دوربین دار

ساعت دوربین دار EXCEPRO

مزایای دوربین مینی مخفی ۱۰۸۰p Fredi :

این دوربین وایفای مخفی به عنوان یک ساعت دیجیتال مدرن به نظر می رسد که با ویژگی های عالی ای از جمله تشخیص حرکت دید در شب و قابلیت مشاهده تصاویر بصورت آنلاین همراه شده است. 

برند EXCEPRO هوشمندانه دوربین خود را در یک ساعت دیجیتال مدرن مکعبی شکل پنهان کرده است . EXCEPRO  دوربین مخفی وایفای دار  همراه با ویژگی های فراوانی است. دوربین مخفی EXCEPRO  دارای قابلیت مشاهده آنلاین تصاویر است که به شما اجازه می دهد تصاویر دوربین را از یک دستگاه دیگر (Android یا iOS) مشاهده و ضبط کنید. ساعت مکعبی دوربین دار EXCEPRO همچنین دارای دو ال ای دی دید در شب نامرئی پرقدرت بوده که می تواند تصاویر را تا عمق ۲۰ متر بصورت واضح نشان دهد این خرید دوربین مخفی دارای امتیاز ۴٫۲ از ۵ در سایت آمازون بوده و به آسانی قابل نصب می باشد .

برای نصب این دوربین مخفی تنها کافی است که کیو آر کد دوربین را اسکن کرده و از راهنمای نصب در اپلیکیشن دوربین استفاده کنید و در کمتر از دو دقیقه دوربین را نصب نمایید . زمانی که مموری کارت میکرو اس دی را در دوربین وارد می کنید دوربین بصورت خودکار شروع به ضبط بر روی مموری کارت کرده و امکان مشاهده تصاویر ضبط شده از راه دور را هم دارید زمانی که دوربین حرکتی مشاهده کند امکان ارسال عکس به آدرس ایمیل شما را دارد این ساعت دوربین دار با قیمتی حدود ۱۰۰ دلار در سایت آمازون به فروش می رسد . 

منبع : https://www.amazon.com

دوربین مخفی و ورزشی کوچک conbrov

 دوربین conbrov دارای ابعاد بسیار کوچک بوده  همچنین با ویژگی های عالی مانند دید در شب، تشخیص حرکت و طول عمر زیاد باتری تجهیز شده است.

در حال جستجو برای یک دوربین کوچک هستید و به راحتی بتوانید به کلاه ورزشی خود یا موتور خود متصل کنید Conbrov ممکن است یک دوربین با منحصر به فرد ترین کیفیت طراحی نکرده باشد اما با اندازه کوچک آن، این دوربین به شما امکانات فراوانی را می دهد دوربین بسیار کوچک Conbrov نیز دارای ویژگی های زیادی است و البته می تواند برای ضبط فیلم در حال حرکت استفاده شود! این دوربین مخفی دارای رزولوشن ۷۲۰P بوده و با دید در شب مجهز است تا شما بتوانید فیلم ها را در طول روز یا شب ضبط کنید. با اندازه کوچک برای گرفتن عکس در جاهایی که دوربین های معمولی نمی توانند نصب شوند، ایده آل است.

اگر چه هزینه این دوربین در محدوده متوسط و بالا قرار دارد اما خرید این دوربین مخفی مطمئنا با در نظر گرفتن ظرفیت باتری ۱۰،۰۰۰ میلی آمپر آن که می تواند تا یک سال در حالت آماده به کار بماند قیمت مناسبی است این دوربین دارای یک طراحی منحصر به فرد با یک سر قابل تنظیم طراحی شده است که به شما اجازه می دهد تا زاویه دید دوربین را ۱۸۰ درجه به صورت عمودی تنظیم کنید. با استفاده از ویژگی های بالای این دوربین و طراحی آن در لیست بهترین های سایت آمازون جا خواهد گرفت

منبع : https://www.amazon.com

دوربین مخفی کوچک MONY

خرید دوربین مخفی

 

یک دوربین چند منظوره کوچک که دارای وضوح تصویر ویدئویی HD 1080P، تشخیص حرکت و یک میدان دید گسترده ۱۴۰ درجه است.

بنابراین ما شروع می کنیم با گفتن این که دوربین بعدی مخفی در لیست ما یک طراحی معمولی کلاسیک دارد . با این حال، اگرچه برند تجاری MONY با پوشش پلایتیک فشرده برای دوربین خود آن را به اندازه کافی کوچک به اندازه کافی قابل حمل طراحی کرده است از نقاط قوت دوربین کوچک  MONY Mini  قیمت مقرون به صرفه آن است و برخی از ویژگی های بسیار عالی هستند. این دوربین کوچک دارای وضوح تصویری ۱۰۸۰p با زاویه دید گسترده می باشد همچنین شروع ضبط در این دوربین با تشخیص حرکت همراه است. و از همه بهتر  این دوربین مخفی توانایی ضبط و شارژ همزمان را دارد!

اگر قصد دارید تصاویر را در حین شارژ دوربین خود ضبط کنید، به طور خودکار به حالت رزولوشن تصویر ۷۲۰p وارد می شود. دوربین مینی MONY بسیار کم حجم است، و به آسانی می توانید آن را با خود حمل کنید . این دوربین مجهز به یک تابع دید در شب مادون قرمز است که به شما اجازه می دهد ویدیو را در تاریکی کامل ضبط کنید و حتی دوربین دارای یک میکروفون داخلی برای ضبط صدا است. شما می توانید این دوربین را به تلویزیون خود وصل کنید تا تصاویر را مستقیم بر روی تلویزیون ببینید این دوربین حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه را پشتیبانی می کند. قیمت مناسب این دوربین این خرید دوربین مخفی را با ارزش کرده است و در لیست پر فروش های سایت آمازون جای می گیرد. 

دوربین مخفی وای فای ریز  Conbrov

خرید دوربین مخفی

Conbrov یک دوربین وایفای کوچک دیگر به بازار معرفی کرده است که این دوربین با کیفیت ۱۰۸۰P بصورت واضح فیلم برداری کرده و همچنین دارای میکروفن برای ضبط صدا می باشد. شما می توانید آن را در جیب خود به عنوان قلم حمل کنید ، اما پورت اچ دی ام آی دوربین بسیار قابل توجه است ، بنابراین امکان اتصال مستقیم به تلویزیون از طریق پورت HDMI را داشته و تصویر و صدای بسیار واضحی ارائه می کند. 

این مدل دوربین مخفی Conbrov دارای یک شبکه Wi-Fi  داخلی است و هم قابلیت ضبط در کارت SD داخلی (تا ۶۴ گیگابایت) را دارد. هنگامی که وایفای دوربین فعال می شود این امکان را دارید که با استفاده از تلفن هوشمند خود مستقیم به دوربین متصل شده و تصاویر را در شبکه داخلی ببینید. با توجه به قابلیت های این دوربین خرید این دوربین مخفی ارزش بالایی دارد. این دوربین مخفی همچنین دارای سنسورهای حرکتی می باشد و عملکرد ضبط صوت آن آنقدر با کیفیت است که می تواند تنها به عنوان ضبط صدا مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه همراه با یک اتصال USB و HDMI ساخته شده است و در حین ضبط امکان شارژ شدن را نیز دارد.

منبع : https://www.amazon.com

در همین رابطه

4 thoughts on “بهترین گزینه های خرید دوربین مخفی و ورزشی از آمازون در 2020

  1. محمدی گفت:

    سلام خسته نباشید
    اولا چگونه میتوانم سفارش خرید بدم
    2 ایا به ایران هن ارسال دارید؟
    3 قیمت و راهنمای یا توضیحات استفاده را مرغوم میفرمایید ؟

    1. پشتیبانی گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      در حال حاضر فروش نداریم

  2. مژگان گفت:

    سلام چه جوری می تونم خرید کنم؟

    1. admin گفت:

      سلام لطفا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
Shopping cart
Start typing to see posts you are looking for.