اضافه کردن دوربین به اپلیکیشن yoosee

اضافه کردن دوربین به اپلیکیشن yoosee

برای اضافه کردن دوربین p2p به اپلیکیشن yoosee کافیست بعد از لاگین شدن با لمس بر روی علامت + گزینه add new device را انتخاب کنید سپس وارد صفحه جدیدی می شوید بر روی گزینه Fast networking را کلیک کنید.

بعد از شنیدن صدای DU از دوربین بر روی گزینه Hearing the sound of Du Du کلیک نمایید سپس وای فای مورد نظر خود را انتخاب و پسورد آن را وارد نمایید سپس گزینه Next را انتخاب کنید، بعد از گذراندن این مرحله صفحه ای شامل نام دوربین به شما نمایش داده می شود، آن را انتخاب نمایید.

در این مرحله بعد از شنیدن صدای بوق بر روی دکمه کلیک نمایید، این بخش امکان دارد زمانبر باشد، و برای متصل شدن به اینترنت قوی نیاز است و بعد از گذراندن این مراحل شما قادر خواهید بود برای دوربین خود نام دلخواه انتخاب و یا از نام های پیش فرض نیز استفاده کنید، سپس بر روی Check My Device کلیک نمایید.

شما به راحتی توانستید دوربین را به اپلیکیشن yoosee اضافه کنید و حالا می توانید فیلم ها و تصاویری که دوربین آن ها را ضبط می کند به صورت مستقیم و همزمان بر روی اپلیکیشن مشاهده کنید.در این ویدیو نحوه اضافه کردن دوربین به اپلیکیشن yoosee نمایش داده می شود.

در همین رابطه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
Shopping cart
Start typing to see posts you are looking for.