دوربین پاناروما و واقعیت مجازی Vuze

دوربین پاناروما و واقعیت مجازی Vuze

دوربین پانوراما و واقعیت مجازی Vuze فیلم ها و تصاویر با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. این دوربین برای ضبط تصاویر با تعداد بالا و هیجان انگیز طراحی شده است.

دوربین پانوراما و واقعیت مجازی Vuze دارای قابلیت دوگانه ضبط تصاویر ۳۶۰ درجه و واقعیت مجازی است و شما می توانید لحظات شاد و هیجان انگیز خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. با فشار دادن دکمه ای که بر روی دوربین پانوراما Vuze تعبیه شده است شما می توانید تصاویر فیلم های ۳D ضبط کنید. این ویژگی به شما اجازه می دهد که لحظات و تصاویر خود را از تمام زوایا با استفاده از تنها یک دستگاه نمایش دهید. این دوربین تصاویر را با کیفیت و رزولوشن بالا برای ضبط و اشتراک گذاری آن ها در فضای مجازی و صفحات اجتماعی در اختیار شما قرار می دهد.

دوربین پانوراما Vuze دارای ابعاد بسیار مناسب و همچنین قابل حمل می باشد و شما می توانید حتی هنگام راه رفتن تصاویر باکیفیت نیز داشته باشید. همچنین می توانید بر روی پلیر های محبوب و مشهور هر سیستم عاملی تصاویر و فیلم هایی که گرفته اید را مشاهده کنید. این دوربین امکانات بسیار زیادی دارد، شما با نصب برنامه روی گوشی هوشمند خود می توانید به دوربین متصل شوید و تصاویر آن را مشاهده کنید همچنین قادر خواهید بود دوربین پاناروما Vuze را از راه دور نیز کنترل کنید و عکس ها و فیلم ها را بصورت آنلاین مشاهده کنید.

منبع : https://vuze.camera/

در همین رابطه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
Shopping cart
Start typing to see posts you are looking for.